Birchos krias shma the rambam holds one can say them the whole day.
Shmoneh esre – פרישה
והוא דחוק ורחוק בעיני לומר דלאחר חצות יהא דינו כברכה לבטלה מדאמר בגמרא כל היום מצלי ואזיל ויהבי ליה שכר תפילה דרחמי וגם ר’ יוחנן אמר הלואי שיתפלל אדם כל היום כולו ונהי דלהרי”ף איירי בתורת נדבה ולרב האי איירי באם יכול לחדש בה וכמו שכתב רבינו בסימן ק”ז (עמ’ שצז – שצח) מכל מקום הא איכא תקנה על ידי נדבה להרי”ף ו[ל]הרא”ש משום גזירה דילמא לא יכוין הוא דאסור הא מדינא מותר לכן נ”ל פשוט כמו שכתב ב”י באוקימתא קמייתא דעד חצות שכתב רבינו לאו דוקא וגם הרי”ף והרא”ש לא הזכירו חצות ולא נקט חצות אלא משום דסמיך דמחצות ואילך הגיע זמן מנחה ואז יש לו דין אחר וכמו שכתבתי גם כן בדרישה וסבירא ליה להרמב”ם ורבינו דאפילו עבר במזיד ולא התפלל מתפלל כל היום ושכר תפלה דרחמי מכל מקום אית ליה אלא שבאם טעה ולא התפלל קודם חצות מתפלל אחר חצות אחר תפילת מנחה ואז יש לו שכר גדול גם לתפלת שחרית כאילו התפלל בזמנו כי מאחר שאז גם כן זמן תפילה והוא עסק בתפילה והתפלל מנחה בזמנו יש לו לתפילת שחרית אז תשלומין ושכר כאילו התפלל אותו בשחרית בזמנו מאחר שטעה או אנוס ולא התפלל שחרית ומשום הכי הזכירו הגמרא והפוסקים לשון תשלומין בזה שאם לא היה לו שכר תפילה בזמנו לא היו אומרים שמשלים את התפילה הקדומה לה. אבל אם עבר במזיד ולא התפלל שחרית בזמנה תו לא הוי לה תשלומין אחר תפילת מנחה ומכל מקום אמרו דיש לו שכר תפילה דרחמי וכמו שכתב רבינו בסימן ק”ח (עמ’ תג) והיינו בשכר תפילה שלא בזמנה ודוק היטב ותמצא חילוק זה שהוא אמת ונכון על פי הדין:
Tanya discussion I don’t even remember how we got into it. And what the argument is about.
הלכה יג
עריכה
הקורא אחר שלוש שעות ביום, אפילו היה אנוס – לא יצא ידי חובת קריאת שמע בעונתו, אלא הרי הוא כקורא בתורה. ומברך לפניה ולאחריה כל היום, אפילו איחר וקרא אחר שלוש שעות